آینه کنسول iآهورا

آینه کنسول ايده آل براي اتاق نشيمن، اتاق خواب، پاسيو و باغ است.

از نگهداري مستقيم مواد خيلي گرم يا خيلي سرد روي چوب خودداري کنيد، هميشه از زير ليواني يا حصير به کارگیری کنيد.

هر نوع ريخته شده بايد فورا با يک پارچه قابل انعطاف خشک شود زيرا احتمال لکه شدن وجود دارد.

رنگ / پوليش ممکن هست به دليل قرار گرفتن طولاني مدت در ادامه معرض نور خورشيد محو شود.

از به کارگیری از مواد ساينده نظیر پدهاي اسکراب براي تميز نمودن سطح های فلزي خودداري کنيد زيرا ممکن هست مرحله را خراش دهند.

اجسام نوک تيز را از مبل خویش به دور نگه داريد. ترميم کمي پارگي روي جلد پارچه ممکن هست دشوار باشد.

براي مبلمان چرم و چرم، از قرار گرفتن در ادامه معرض آب يا رطوبت طولاني مدت خودداري کنيد.

در شکل ايجاد لکه مي اقتدار از پاک کننده پارچه سوای آب به کارگیری کرد. با اين حال، از به کارگیری مستقيم پاک کننده روي لکه خودداري کنيد. پاک کننده را روي يک پارچه تميز بريزيد و قبل از اينکه لکه را با پارچه تميز کنيد، تأثير آن را روي قسمتي از مبلمان آزمون کنيد.

توجه: لطفاً از کشيدن محصولات براي تغيير مکان آن خودداري کنيد، زيرا اين فعالیت مي تواند اتصالات را در ادامه مدت دوران طولاني ضعيف کند، به خصوص در ادامه تخت هاي MDF/Particle Board.

گارانتي زیان هاي ناشي از به کارگیری از متاع بالاتر از به کارگیری گزینه حیث و فرسودگي در ادامه فرایند طبيعي به کارگیری از متاع را پوشش نمي دهد.

خواندن
خرید میز تلوزیون از تولیدهای تهران

لطفاً اعتنا داشته باشيد که سياست هاي فوق براي تمامی کدهاي پين اعمال نمي شود. براي بازدید خط‌مشي مربوط به موقعيت مکاني خود، کد پين خویش را در ادامه فریم بالا وارد کنيد.

توجه داشته باشيد:

بين تصاوير اينجا و متاع واقعي ممکن هست يک دقيقه تفاوت در ادامه رنگ پارچه و روکش چوب وجود داشته باشد. اين به دليل تفاوت در ادامه کاليبراسيون و وضوح برگه نمايش در ادامه نمايشگرهاي گوناگون است.

عدم انطباق جزئي در ادامه بعدها تا 12 ميلي متر در ادامه محصولات روکش دار و تا 6 ميلي متر در ادامه بعدها غير روکش قابل قبول است.

ما تا زماني که متاع ارسال شود لغو مي کنيم. براي کالاهاي آسيب ديده يا معيوب، کالاهاي آسيب ديده يا معيوب را تا 7 روز پس از تحويل بازگرداند. براي داده ها بيشتر لطفاً به سياست رجوع و برگشت مراجعه کنيد

توجه: لطفاً از جعبه گشايي يا مونتاژ متاع خودداري کنيد. انصراف / مرجوعي / در ادامه شکل عدم جعبه گشايي يا مونتاژ به وسیله کارشناسان مجاز مبلمان نردبان شهري، گارانتي فسخ خواهد شد.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *